La Dispute

Gör inte Yann Tiersen den bästa pianomusik som finns? Blev först helt fast efter Amelie från Montmartre. Sen såg jag Goodbye Lenin! för ett par år sedan och blev ännu mer fast. Ska lätt spela det på mitt bröllop. Hade ju iochförsig tänkt att gifta mig borgerligt (om jag någon gång gifter mig), men ändå. Kanske funkar ändå.

Hade tänkt vara ordentlig ikväll, men efter en öl på After school på ÖG blev jag plötsligt helt taggad. Hursomhelst så kommer Carro hit. Idol och vin. Och så har jag tvingat pappa att köpa lantchips. Sen får vi se vad som händer. Varför skriver jag sånthär? Som om någon faktiskt bryr sig om vad jag ska göra ikväll. Men utfyllnad, ni vet. Finns inte så mycket annat än vin och chips som pågår i mitt huvud nu ändå. Är fruktansvärt hungrig kom jag på i skrivande stund. Måste försöka hitta någon mat. I bästa fall hittar jag kanske en macka.


Kommentarer
Postat av: m

det är skönt att veta att det inte bara är jag som tvingar till mig en kompis för att dricka vin och slötitta på något. (skulle skriva idol men kom på mig själv att jag egentligen hatar det)

2009-11-20 @ 20:54:17
URL: http://cityvoicess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0