Jag tyckte hon sa lönnlöv

Orkar inte att det är söndag. Hade tänkt fika med P men hon var upptagen med grandparentaler. Hade tänkt köpa någon form av farsdagspresent, men om jag ändå inte ska ner och fika så känns det väldigt väldigt betungande att gå ner på stan. Hade tänkt åka till mormor & morfar, men jag är fortfarande förkyld och jävlig. Har ingen vidare lust att sprida smittan vidare till dem. Så nu sitter jag här och precis så söndags-ångestladdad som jag alltid är. Ska kolla på Idolreprisen om en halvtimme. Har fortfarande tisha och sweatpants på mig. Mitt hår är nästan överdrivet fett. Är sjukt sugen på att träna, men det är bara att fetglömma.
Så nu vet jag inte vad det ska bli av mig idag. Pappa kommer väl klandra mig för evigt om jag inte kirrar någon present och jag kommer att klandra mig för evigt om jag spenderar ännu en dag i pyjamas (major överdrift, klart jag inte kommer klandra mig själv. bara skämmas lite).

Men eftersom jag ändå har lite hyfs kvar så går jag och duschar innan Idol.
Sen tar vi det därifrån.




Ni förstår väl. Söndagsångest i en enda bild. look at that käkben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0