I will

Jag tror jag ska börja med nätdejting eller något sånt. Tror jag behöver det.
Idag är jag bakis och vill mest lägga mig i sängen. Men har bäddat den så fint så vill inte förstöra.

Min favoritklänning har numera fått plats på min vägg. Ser fint ut. Och vet ni vad? Pappa ska köpa en såndär klädställning till mig. Min DRÖM. Även om det säkert är så opraktiskt som folk säger så vill jag ha en. Just nu hänger alla klänningar som jag använder på mina garderobsdörrar. Härligt för att man kan se dem hela tiden, men oskönt för att de har en tendens att ramla ner när jag öppnar garderoberna.

Men äh, kan inte sitta och deppa över min bakfylla, min vikt och min civilstatus.
Nu hoppar jag in i duschen istället och följer med Pappa till Max (min bror alltså, inte restaurangen, men hade kanske varit mer värt?) och fikar.

Peace!




Gick in på min blandade bilder-mapp och valde en random, blundandes.
Det här är sommaren 2008, på bryggan som synes. Fan vad jag saknar att använda den där jackan.
Men kom inte på ett enda tillfälle jag kunde använda den, den här sommaren. Bättre lycka nästa år!
(För lång bildtext, I'm aware)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0