Helt vanligt

Var ganska ordentlig och gick hem vid tolvtiden igår. I spöregn. Som alltid den här tiden på året.
Imorse gick jag upp sju för att gå till tandläkaren på något som jag trodde skulle vara ett riktigt tandläkarbesök. Det vill säga att tandläkaren skulle laga min gamla fyllning. Men nej, det var bara någon form av konsultation. Tandläkaren fastställde att det behövdes en lagning, sen gav hon mig en ny tid. Idioti! Nu har jag två tandläkartider på en och samma vecka då jag ska till tandhygienisten också. Och så har jag fått käkövningar för att jag knappt kan öppna käkarna. Herregud. Det här är inte värdigt!
Men hursomhelst. Sen drog jag till Studentbokhandeln och var helt själv i butiken för att klockan bara var halv tio. Köpte ett anteckningsblock. Drog vidare till Lutis och köpte lunch och cola. Sen drog jag till Jossan och såg slutet av Mammut. Sen pluggade vi ända fram till fyra-tiden. Herre-gud vad jag känner mig duktig och ambitiös trots bakfylla och mensvärk. (Nu har jag å andra sidan ätit varma mackor till middag, bytt om till sweat pants och kollat på Gossip girl och käkat godis, i horisontellt läge)

Men ändå, fortfarande lite duktig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0