Hannover

Runt två eller tre kom jag hem idag. Det säger väl ganska mycket om gårdagens utekväll.
Gick ut hårt, med andra ord. Jag är fortfarande hysteriskt bakis. Har spenderat dagen halvt sovandes i soffan. Och så har jag käkat asmycket mat, druckit juice och ätit lantchips.
Hade tänkt kolla på The Hangover nu men jag är för trött för att se något bra så jag ska kolla på det som går på tv istället. Det vill säga Die hard 4, första Beck-filmen och Löftet. Den sistnämnda är tydligen med Sean Penn och Jack Nicholson vilka kan göra vilken skitfilm som helst bra.

Nä, ska ta av mig alla mina tio kilo kläder och hoppa till sängs.
Åh åh åh som jag har saknat min säng.

Guten nacht sieben und acht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0