Friday I'm in love (claaaassical*)

Ljuva fredag. Har övertaggat inför den här dagen hela veckan. Började dagen med att få sluta en timme tidigare. Cyklade i iskyla ner på stan. Men jag lyssnade på Arcade fire så det gjorde inte så mycket. Köpte världens finaste skjort/blus-klänning på H&M som jag såg i förrgår och nu inte kunde låta bli. Jag vet, jag hade satt köpstopp på mig själv. Men jag är en sucker för fina kläder och jag tycker att jag kan dissa att köpa busskort. Jag kan gå till skolan. Det är lätt värt det. Sen gick jag till systemet och köpte öl och vin.
Och så har jag lyssnat på P3 populär med Alexander Skarsgård. Hur kan man inte ha ett crush på den människan? Käkat havregrynsgröt har jag gjort också.
Nu är jag helt segdepp som man lätt blir när man har haft en förträfflig dag och sen inser att man inte har något särskilt att göra förrän det är förfest.

Men om några minuter dör datorn så jag gör bäst i att gå och duscha.
Sen blir det nedräkning av timmarna som är kvar tills kvällen.
P to the umped!



* Referens till världens sötaste grabb i This is England. För er som inte förstod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0