FML

Hade tre timmars föreläsning om cellen idag igen. Idag förstod jag ännu mindre. Som om det ens var möjligt? Tydligen. Kom hem vid halv tolv och åt pestopasta och såg på Project runway. Borde ha börjat med instuderingsfrågor alternativt försökt läsa mer om cellen, men jag fastnade vi denna lilla apparat istället. Laddade precis ner senaste Gossip girl och How i met your mother. Gör lite ont i mig när jag tänker på att jag inte kan kolla på någon av serierna förrän tidigast nio ikväll. Jobbar tills dess nämligen.
GA-AH. Ju mer sällan man jobbar, desto deppigare är det. Och så har min TBC-vaccination börjat göra så sjukt ont. Bara sisådär en månad för sent. FML!*

Nu ska jag dricka kaffe. Kaffe är universalgörande. (Heter det ens så? tänker liksom som ett universal-lim. funkar på många olika grejer. ja, ni fattar) Till exempel så ska jag dricka kaffe av många olika anledningar nu:
1. Jag fryser - kaffe värmer
2. Jag är sjukt sugen på godis - kaffe dämpar sötsug
3. Jag är helt seg och trött - kommentar överflödig
4. Jag har astråkigt - kaffe is a partystarter





förut drack jag kaffe med mjölk. sen fick jag för mig att det var onyttigt.
Och nu avskyr jag kaffe med mjölk. Men det blir fin färg på det, iallafall.




* Ett uttryck som Parisa har lärt mig. Det betyder fuck my life. Sjukt värt.

Kommentarer
Postat av: m

på något konstigt vis blir jag alltid sötsugen när jag dricker vanligt kaffe, kanske för att det är så beskt. tycker om cappuccino och espresso och latte. smakar inte lika beskt. typ

2009-11-10 @ 14:04:02
URL: http://cityvoicess.blogspot.com
Postat av: Anonym

du har nog rätt i att man blir sötsugen just i stunden. men i längden så tar det bort det. efter två koppar är man botad!

2009-11-10 @ 20:43:07
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0