Johnny D

Just nu önskar jag att dygnet hade mer än 24 timmar. Är så jävla mycket grejer som jag vill/borde/måste göra idag.
Måste verkligen hinna plugga. A lot. Men motivationen är rådålig idag, det känns redan nu fastän jag inte ens börjat (kanske är det det som är det största tecknet). Och så vill jag väldigt gärna ut och springa. Är sjukt sugen. Och så har jag lovat mamma att hjälpa henne att baka lussekatter. Och så kommer mormor & morfar hit och fikar. Samtidigt vill jag kolla klart på Public enemies*, börja kolla på A clockwork orange och ladda ner senaste Weeds. Fick världens Weeds-sug (hade kunnat vara en rolig alternativ tolkning) av någon anledning. HUR snygg är inte Silas? Vill se The office också. Och repriserna av veckans Vem vet mest? Ja, ni ser. Den här dagen kommer bli rolig. Undrar om jag ens kommer hinna med något av ovanstående. Blir det något så blir det väl fika med mormor & morfar. Fika är jag bra på.



* Har länge grubblat på vem som är min absoluta favoritskådespelare. Manlig alltså. Har tänkt att det kanske är Brad Pitt eller Edward Norton. Kanske Jack Nicholson. Men nu har jag kommit fram till att det är Johnny Depp. Helt klart. Hur bra är han inte i Charlie and the chocolate factory? Edward scissorhands? Fear and loathing in Las Vegas? Gilbert Grape? Och så vidare, och så vidare. Man gillar ju tillochmed Pirates of the caribbean på grund av honom.
Att han sen är den snyggaste jag vet, är ju ett plus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0