Dienstag 241109

Fick godkänt på min första tenta, omvårdnadstentan dvs. Skulle vilja skryta om min eminenta poängskörd också, men det orkar jag inte. Ett G är ju ett G, så att säga. Känner mig ändå fruktansvärt otaggad på livet. Har ätit yoghurt och mackor till lunch. Mår illa. Ska snart iväg och jobba. Trist. Ska försöka hinna göra lite instuderingsfrågor på en timme men jag gissar på att jag inte kommer ha hunnit börja innan den timmen är slut. Motivationen är inte på topp nu. Önskar att jag fick en monday funday fast på en tisdag. Skulle bara vilja strunta i allt.
Mycket skulle vilja i det här inlägget. Det heter ich möchte på tyska. Fan vad jag saknar att plugga tyska.
Det är synd om mig jada jada jada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0