BLAH

Fortfarande sjuk och jävlig. Igår gick jag i skolan från klockan tio till klockan tre. Drog direkt hem till min klassis och pluggade fram till halv nio-tiden. Gick sen hela vägen från bortre Luthagen med feber och snor i hjärnan. Sen däckade jag till Hell's kitchen. Idag började jag åtta, trodde att jag skulle dö av halsont klockan sex när klockan ringde. När vi satt oss i föreläsningssalen visade det sig att föreläsaren var sjuk. Hål till 13.15. BRA. Försökte plugga resten av dagen men eftersom min hjärna endast består av snor gick det inget vidare.
Slutade klockan tre och drog direkt hem till en annan klassis och pluggade. Nu dricker jag honungs- & citronvatten och ska snart sätta igång mitt maratonplugg fram till klockan nio.

Bloggning känns inte så prioriterat just nu, som ni kanske förstår.

Kommentarer
Postat av: m

det gör ont i mig att höra hur förkyld du är. jag vill inte ha den!

2009-11-05 @ 09:18:02
URL: http://cityvoicess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0