BB strikes again

Blondinbella slutar aldrig att fördumma sig själv. Vi vet ju alla att hon har ändrat sig och börjat köra med något som ska liknas en mogen approach. Hon ger tips om självkänsla och säger att man ska älska sig själv. Och att tjejer är starka. Att man kan klara sig själv och tro på sig själv. Jada jada jada.
Idag verkar hon ha glömt bort det där med att "tjejer kan". Jag citerar:
"Jag kom på mig själv börja gråta för att jag inte förstod hur min nya Iphone fungerade. Då kikade jag i min kalender och såg att det är PMS-dags, härligt .. Vad svaga vi tjejer måste vara eftersom vi blir så himla påverkade av alla hormoner."

Behöver jag säga mer? Nä, tänkte väl det. Eller jo, kanske. Idiot!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0