Accomplished

Jag har överlevt världens värsta vecka! Och avklarat tentan. Fy fan vad skönt det känns nu. Trots förkylning och beslutsångest inför kvällen så är allt fruktansvärt bra. Har varit avskärmad från verkligheten hela veckan. Igår kollade jag till exempel inte på tv en enda gången eller ens satte på min dator. Jag kan inte ens minnas sist det gick en hel dag utan att jag hade datorn påslagen. Finns ju många fördelar med det här, typ att jag pluggade mycket amibitiöst och förmodligen har klarat tentan. Nackdelen är ju att jag känner fullkomlig ångest inför allt bloggläsande jag har att ta igen. Men det är bara att köra.

Och en annan rolig sak är att jag satte köpstopp på mig förra helgen men gick in på H&M idag och kom ut med en klänning. Bra där. Men har man haft tenta så har man. Eller?

Kan inte någon vänlig själ som läser den här bloggen tala om för mig vad jag ska göra ikväll? Antingen drar jag till klassis och kollar på Idol och äter godis. Eller så stannar jag hemma och kollar på Idol (skulle vara det bästa för min framtida hälsa) eller så raggar jag upp någon som vill gå ut och dricka öl med mig. Om ni vill ragga upp mig för öldrickning kan det säkert också gå.
(Så himla otaggat att jag vet att jag inte kommer få ett enda förslag. Ni är så jävla dissiga!)


Kommentarer
Postat av: Maria

Fiin Blogg :D



Ska du se IDOL ikväll? <3

2009-11-06 @ 14:33:41
URL: http://spoti.blogg.se/
Postat av: m

jag vill ut! jag har haft 1,5 vit vecka. låter kanske inte så mycket men det är tråkigt. har tyvärr inga roliga planer att dela med mig av.

2009-11-06 @ 16:13:02
URL: http://cityvoicess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0