You heard me

Igårkväll var jag på närakuten. Fick nog av att ha vandrande smärta hit och dit. Men nu kan jag vara lugn iallafall. Jag har stukat foten. Enda restriktionen var att inte gå i högklackat och att ta det lugnt. Kanske använda stödbandage om jag vill.

Hade tänkt gå ner på stan vid det här laget men den här jävla orkeslösheten förstör mina planer. Gick inte upp förrän tio idag. Jag som precis hade börjat vänja mig vid att gå upp vid åtta. Borde kanske gå och duscha ändå.

Äh. Först ska jag kolla på klänningar. Ska ju till Stockholm på röntgen på tisdag. Vore bara dumt att inte ta tillfället i akt och försöka sig på lite shopping. Kanske hittar jag en perfekt fylla-20års-klänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0