Schütz unsere Umwelt!

Jag är 20 nu. 20 år gammal och så jävla glad. Pirrig i magen av någon anledning. Och ja, jag är nog den enda som hypar 20-årsdagen såhär mycket. Men det tar jag på mig. Det är inte bara för min access till systembolaget. Nu är jag inte tonåring längre, vilket betyder att jag med rätt kan se ner på tonåringar. Typ 16-åringar och sådär.
Jag älskar livet idag. Kalla mig Carola. Kalla mig Tomas Di Leva.
Jag ÄR livet idag.


Took it too far. I know. Nu ska jag duscha sen ska jag iväg och köpa mig en flaska Captain Morgan.
Ses på V-dala ikväll! (De viktigaste små liven - Astrid, P, Gabi, Emma och Lisa - vi ses hos mig. Så klart)


Såhär såg jag ut när jag fyllde 18. Tur att snedluggen och korset runt halsen har fått säga adjö.



Kommentarer
Postat av: linnea

haha men guud, vilken söt bild!!! du ser jätteliten ut på något sätt

2009-05-29 @ 15:30:30
Postat av: asse

haha, ja verkligen, lill-tjejen!

2009-05-31 @ 09:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0