Så är det bara

Så jävla deppig dag det här. Det är måndag, det är dåligt väder och allt är bara sådär tråkigt. Imorgon ska jag börja med nutrilett-bars. Vi får se hur pass bra det funkar. Kommer antagligen gå åt helvete. Jag kommer äta vanlig frukost, en nutrilett till lunch, kommer sedan glömma bort att jag har ätit den och äta vanlig lunch, kommer äta vanlig middag för att mamma och pappa inte ska bli arga. Så, hur ska egentligen det här fungera i praktiken? Ingen aning. Tänker bara på beach 2009 som egentligen inte alls är någon beach utan mer jeans 2009. Jag ska få på mig mina gamla jeans innan den här sommaren är slut. Så är det bara.


Hatar folk som avslutar med "så är det bara". Världens töntigaste betoning, skulle jag kalla det. Så är det bara.
- Ni ser. Astöntigt.

Kommentarer
Postat av: asweti

träna och ät avocado istället din late fan, hur har du tänkt hålla vikten sen när barsen är slut då?

2009-05-11 @ 15:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0