Ps-s-s-ychopatic

Jag har så jävla skittråkigt. Det är bara House på tv, typ. Och jag har slutat kolla på House. Jag har förstått vad det är nu. Det är en 50plus-serie. Det finns inte ett enda av de viktiga kriterierna för en 50minus-serie. Som är:
- Minst två snygga killar
- Minst en romans
- Minst en psychobitch*

Finns inget. Nada. Zero. Eller ja, en psychobitch finns förstås. Ni vet hon den där blonda. Men hon dör ju ändå i slutet har jag hört. Så där sprack det.

Funderar på att kolla på Revolutionary Road. Eller så kanske det blir Tonårsliv. Lite mer lättsmält sådär.



* Haha. Psychobitch. Fan vilket töntigt ord. Som om jag ens använder det. Ville väl bara låta häftig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0