Nervous breakdown

Hjärnröntgen imorgon. Finns inget dåligt som inte för något gott med sig trots allt. Sjukhuset ligger i Stockholm och jag ska inte vara där förrän halv fyra. Vi vet alla vad det betyder. Jag ska shoppa, så klart. Har kartlagt halva Östermalm för att hitta alla affärer som jag läst så mycket om i dessa överflödiga modebloggar jag läser.
Men, vem lurar jag egentligen? Jag är så jävla nervös över röntgen. Inbillar mig att den kommer visa något otrevligt i min hjärna. Jag är bara så jävla jävla rädd.

100 spänn på att jag inte somnar innan fyra inatt.

Kommentarer
Postat av: mallanbrallan

det rinner nog ska du se! <3

2009-05-26 @ 23:47:02
Postat av: pesten

det kommer bli bra :)ring när det är klart.

lycka till lycka till lycka till!!!!

2009-05-27 @ 08:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0