Mitt liv som hund

Mina vänner tycker att jag skriver lite för mycket om bakfyllor, tydligen. Dom undrar varför jag inte berättar om mina dagar istället. Det här förklarar kanske varför.

Gick upp vid nio. Var jävligt seg. Åt havregrynsgröt med banan och kanel. Sen funderade jag på att ta en cigarett men struntade i det då jag kom på att paketet bara innehöll en endaste. Tog en dusch och valde kläder alldeles för länge. Utan gott resultat dessutom. Smsade lite med Astrid. Drog på smink och plattade håret. Sen gick jag ner på stan och träffade Astrid. Kollade lite på H&M och gick sen till Hemköp och köpte cigg och nutrilett-shakes. Mötte sen upp Malin som är hemma för en kort visit. Och P också, så klart. Satte oss på Storken. Gabi kom också, aningen försenad. Men vi var glada ändå. Fikade i några timmar. Drack min nutrilett. Asäcklig men mättande. Gick till jobbet vid kvart i tre och kom lite för sent. Kände för att leva lite on the edge idag. Slutade för ungefär 54 minuter sen och har precis ätit lite pasta med tomatsås. Och det här tog väldigt mycket längre tid än beräknat. Lite bitter över det.
Nu är jag sjukt sugen på öl.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha MER AV DETTA!!!!

2009-05-12 @ 22:02:42
URL: http://linneaphonehome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0