Listylist

Många nätter då jag inte kan sova ligger jag och funderar på bra saker att skriva här. Något som faktiskt har någon sorts relevans. Kommer inte så ofta på något. Men just en natt i veckan rabblade jag upp en hel lista över saker jag inte gillar i huvudet. Ska försöka komma på vilka saker det var, bara.

Så, från mig till er;
Saker jag hatar:

- Uppvikta jeans (Undantag: Skinheads)
- Att dricka upp det sista kaffet i kaffekoppen
- Att dricka vatten ur någonting gjort av porslin
- Cider
- Att vakna mitt i natten och vara kissnödig
- Fåglar
- Fruktiga dofter (antingen doften av riktig frukt eller konstgjord fruktdoft i till exempel parfymer och juiytubes)
- Läppglans (speciellt juicytubes)
- Aftonbladet.se
- Modeskribenten i UNT City
- Att äta frukt när andra är med
- Gula Blend
- Folk som lyssnar på för hög musik i sina hörlurar
- Att vara riktigt jävla mätt
- Måndagar
- Att gå in på en toalett när någon precis har gått ut
- Offentliga duschar
- Brun utan sol

Självklart har jag glömt hälften. Tror jag. Men håll till godo, snart kanske jag bjuder på en lista över saker jag älskar. Spännande att se om den blir längre eller kortare.
Nu: Duscha.



Kommentarer
Postat av: ada

haha vilken rolig lista!

2009-06-08 @ 12:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0