Kiel

Kan man ha sex-dagar-efter-ångest? Isåfall har jag det.


Kommentarer
Postat av: aZtrid

hahahaha oj vad jag freudianskfelläste det där inlägget.

tänkte ge dig thomas anderbergs definiton av självmord (nej det där var ingen hint, vill bara påvisa all den jävla tråkighet jag har framför mig i att läsa hans bok)

so here it comes:



En person P tar livet av sig (självmord) om och endast om P har orsakat en seriehändelser i vilka P är en aktiv eller passiv deltagare, där majoriteten av P’s enklahandlingar (delar av större handlingar) utförs i avsikt att förkorta P’s liv - obeaktat ommotiven är bra eller dåliga - och från vilka döden följer enligt P’s plan eller åtminstonepå ett sätt som P kan acceptera.



så kul ska jag ha nu.

(det är kul när det går bra för andra, n'est pas?)

2009-05-06 @ 20:29:24
Postat av: G

ASTRID! pluggar du?

2009-05-07 @ 11:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0