Attención

Såg på någon dokumentär om den där tjejen utan ansikte nyss. Fan vad tv3 tjatar ut den. Det här är typ femte gången. Nog för att det är lite fascinations-tv á la Discovery Channel. Men ändå. Cut it out ba.
Men det var inte det jag ville komma till. Ville bara göra en bekännelse. Var nämligen tvungen att gå ifrån tvn för att jag inte kunde äta mitt godis samtidigt som den där tungan hängde ut. Den var överallt, alltså. Det var ingen vanlig tunga det där.
Så nu undrar jag lite om jag är förjävligt omänsklig eller helt enkelt normal? Lite what would Jesus do-feeling på det hela.

Eller typ What would vem som helst do-feeling på det. Jesus var ju inte ens på riktigt. I tell ya.





* Det där var inte med flit, på riktigt. Jag måste sluta. Ska ju börja plugga i höst. Kan inte fortsätta såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0