Ett lite dedikerat inlägg kanske

Det spöregnar, jag är jävligt trött och Gilmore girls har precis börjat. Det räcker så. Kan kanske inte bli bättre. Inte idag iallafall.

Men, en sak. P kommer hem på lördag. Jag är kanske lite övertaggad på det. Kanske för att jag har lite för mycket fritid och är glad att ha ännu en att spendera den med. Hon kanske inte är lika taggad på att lämna ett vårigt London för ett lite småkallt Uppsala. Men det skiter jag i. Jag tänker vara glad ändå.
P, öl snart eller?*




* Du kommer säkert inte svara bara för att jag ska framstå som sorglig och ensam. Men KOMIGENRÅ.

Kommentarer
Postat av: linnea i ett vårigt london

bira bira bira, bärs bärs bärs!!!!!!!!!

2009-05-06 @ 21:00:03
URL: http://linneaphonehome.blogspot.com
Postat av: linnea i ett vårigt london

bira bira biiiiiira bärs bärs bärs!

2009-05-06 @ 21:00:45
URL: http://linneaphonehome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0