Dålig

Jag gick ner på stan för att försöka hitta en klänning till ikväll, eftersom vi ska gå på släppet på en vårbal.
Hittade ingen. Impulsköpte istället en lite vardagligare klänning för att jag hade så bråttom till mamma och pappa som stod och väntade. Har dessutom en likadan klänning sedan innan, fast i andra färger.
Så, jag vet inte. Kontentan av det här? Jo, jag suger på att shoppa. Skulle aldrig kunna bli modebloggare.

Och nu. Nu sitter jag här med lika lite klänning att ha på mig ikväll som innan. 
Kanske ska köra butchflate-stilen och gå i kavaj. Are you with me or are you not?

Nu: En cigg på ballen.


Kommentarer
Postat av: asse the man

heeej, hittade en serie om deppiga

människor och tänkte på oss, fast inte så mycket.

haha, men du måste läsa ändå

http://fulheten.com/vl.html



2009-05-25 @ 10:32:10
Postat av: hej igen

läs den här också.

http://fulheten.com/ieav.html

2009-05-25 @ 10:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0