Tro inte att det är vår än, våga vara cynisk

Promenaden gick på 50 minuter och var förjävla härlig bortsett från överdriven värme och nu uppkomna fräknar. Jag ser skitig ut. Men det hör väl våren till tror jag.

Imorgon ska jag till doktorn. Det finns någon skräckblandad förtjusning i att gå till doktorn. På många sätt är det ångestlättande. Man får ut all sin oro över konstiga sjukdomar. Samtidigt får man aldrig något rakt svar. Och oftast får man dyra mediciner utskrivna som man egentligen inte vill betala för. Och så klart har min läkarmottagning flyttat från Östra ågatan (typ fem minuter ifrån mig) till Kåbo (typ 30 minuter ifrån mig). Jävligt dåligt gjort.




Kommentarer
Postat av: Anonym

amanda, går du till privat läkare? dags att flytta till upper east side kanske? DU OCH BLAIR KAN BLI BÄSTISAR

2009-03-15 @ 22:11:13
URL: http://linneaphonehome.blogspot.com
Postat av: Amanda

hahah, ja men sjääälvklart. här är man FIN.

2009-03-16 @ 09:52:52
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0