Transsexual

Har klickat runt på massa olika bloggar under dagen och upptäckt väldigt många bilder på Fredrik Federley. På de flesta av bilderna är han utklädd till transa. På några av dom bara ganska full, iallafall av bilderna att döma. Kommer på mig själv med att tänka "men är det verkligen lämpligt det där? han sitter ju ändå i riksdagen". Så nu känner jag mig dum. Känner mig konservativ och nördig. Man kan inte begära att folk alltid ska vara representativa och så. Klart grabben ska få ha lite kul.

Fast sen kan man ju kanske inte förvänta sig så värst mycket av en centerpartist heller, men det är en helt annan femma.


Kommentarer
Postat av: carolina

Men tack.. Jag har sett hans namn här o där med bilder på honom som transa och har typ inte fattar att det verkligen är han i riksdagen.. har typ tänkt att det kanske är något konstigt sammanträffande.. Men då vet jag.. tack.. Men åh, jobbigt också, för nu måste jag börja störa mig på det och tycka det är konstigt, haha.. Innan kunde jag ju tänka att det kanske är någon random..

2009-03-30 @ 20:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0