Knocked up

Jag är så förbannat jävla uttråkad. Tycker synd om mig själv för att jag inte har någonting vettigt att syssla med. Önskar litegrann att jag pluggade. Att jag hade någonting nyttigt att göra. Funderar på att ta en till promenad. Men det känns lite töntigt. Och så får jag ont i huvudet av solen. Komiskt ändå. Har deppat över den här årstiden sen den kom, och när väl solen kommer för att rädda mig, då får jag ont i huvudet av den? Gud är en man och han skrattar åt kvinnan. Mest åt mig, dessutom.

Nej, vet ni? Jag drar ner persiennerna nu och sätter på Knocked up. (Haha, sätter på knocked up. Märker ni vitsen? Kul. Inte med flit. Jag lovar. Äh, förlåt.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0