Kevin Connolly

Har inte lämnat lägenheten idag. Men jag är inte helt hopplös för det. Har duschat och klätt på mig. Tillochmed borstat håret. Och ungefär någonstans efter det tog det väl slut. Jag har ägnat hela dagen åt bloggar och Entourage. Entourage är mitt nya How I met your mother. Mitt nya The Office. Ja, mitt nya liv helt enkelt. Allt jag gör tänker jag i Entourage. Allt jag säger tänker jag i Entourage. Osv. Och självklart har jag en crush också. Som vanligt.
Kevin Connolly. Inte längre än 165 cm. Men jag skulle kunna kapa mig vid anklarna för honom. Helt sant.



Jag vet att allt detta postande av bilder på snygga kändiskillar får mig att verka desperat. Men så är inte fallet. Det handlar bara om att alla är fula i Uppsala. Och jag måste få obsessa över någonting som indikerar att jag lever. Okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0