Ja, jag vet. För många inlägg för att det ska verka normalt.

Jag har åldrats. Ser inte alls så purfräsch ut som jag gjorde när jag var 16. Mitt ansikte har fått ta mest stryk.

- Har fått oren hy. Försöker hela tiden skylla på mensen. Men har kommit fram till att ansiktet är lika äckligt fyra veckor i månaden. Och mycket mens kan man faktiskt inte ha.

- Mina kindben har liksom börjat ramla ihop. Har alltid fått komplimanger för mina kindben. (Kanske också det enda jag brukar få komplimanger för). Men ändå. Nu är de på tillbakagång. Blir inget mer "Du ser ut som en anime-figur". Inget mer. Tack till er som kallat mig för Ash i Pokémon och så. Det har värmt.

- Mina ögonfransar är tamigfan inte långa längre. Har varit alltför dum i mina tidiga ungdomsår och sovit med smink. På fyllan så klart. Men ni som någonsin sett mig i ögonen vet hur mycket mascara jag använder. Och det kan inte vara hälsosamt att sova med dessa mängder. Kanske inte hälsosamt i vaket tillstånd heller. Men nu har ögonfransarna blivit korta iallafall. Tråkigt.

- Slitet hår. Ja, det sitter åtminstone inte i ansiktet, än. Men förbannat slitet ändå. Ser lite ut som Joey Tempest i plattat hår. Ja, ni kan ju bara tänka er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vill du bli min navelllludd?!

2009-03-16 @ 17:00:56
URL: http://linneaphonehome.blogspot.com
Postat av: Anonym

MEN VARFÖR VILL DU INTE BLI MITT NAVELLUDD?!

2009-03-16 @ 20:02:02
URL: http://linneaphonehome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0