House

Brukar alltid kolla på House klockan nio på tisdagar. Men P har sagt att det är astöntigt och jag tycker inte att det är så bra egentligen, så ikväll har jag ingen lust. Men då kommer jag till problemet. Vad ska jag kolla på istället? Andra avenyn på ettan - Den serien har gjort sitt för mig. Tar man in en knarkare som heter Kitty, ja då får det vara nog. The Mentalist på trean - O r k a r  inte med fler kriminalserier. Desperate housewives på femman - Har aldrig sett. Och 40 year old virgin på sexan - Det enda Steve Carell har gjort som han kanske borde skämmas över. Så, nu sitter jag här. Helt sysslolös. Skulle vilja kolla på Entourage. Men har ju sätt ungefär tre säsonger på en vecka. Jag måste liksom hejda mig nu. Man måste spara lite på det.

Och ni kanske tänker att jag kan sitta kvar här och läsa bloggar och sånt, som jag brukar. Men vet ni? Jag vill inte sitta vid datorn. För jag får så jävla ont i nacken av det. Jag vill luta mig tillbaka i min sköna säng. Ni kanske tänker; men har hon inte en laptop? Det är ju 2009? Jo, det har jag. Men sladden från förstärkaren räcker inte till datorn när jag ligger i sängen. Vilket innebär att jag måste lyssna på musik genom datorhögtalarna vilket är skränigare än en Sepulturaskiva från -86. Och nej, man kan inte sitta vid datorn utan att lyssna på musik. Så, kontentan av det hela - Jag går och kollar på House nu. Hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men PAPPA!

du fååår titta på House om du vill. Jag säger som Lauren (LC): "Keeping my oppinions to myself. They just get me in trouble"

2009-03-24 @ 21:37:20
URL: http://linneaphonehome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0