Går i Blondinbellas fotspår

Skaffade just bloglovin'. Konstigt påfund. Det är ju inte som att jag får någon sorts påminnelse om när bloggarna uppdateras. Och det är ju inte som att jag kommer komma ihåg att gå in på bloglovin' mer än vad jag kommer komma ihåg att gå in på 1000apor. Nej, vet ni vad som skulle vara smart? En påminnelsefunktion via sms. Alltså ett sms varje gång någon av ens favoritbloggar har uppdaterats. Hur bra?
Om jag startar en sån sida och tar tio kronor i månaden för tjänsten så kan jag bli rik. Tar jag tjugo kronor i månaden kan jag skänka hälften till cancerfonden också. Har vi en affärsidé här månne?

Jag är en ung entreprenör! Superroligt! Superbra! (Tack BB, du har inspirerat mig)

Nu ska jag äta havregrynsgröt utan varken mjölk eller sylt. Helt plain. Det är ju inte så BB-likt kanske.
Måste fila på min exklusiva livsstil. Blir lite Moet och skaldjursplatå till middag.

Kommentarer
Postat av: mami

otäck brunch bobbo. jag hade både sylt och banan till min gröt. och keso. men det blev lite over the top. lite som lax på löken. tårta på tårta. you get the picture. joråsatteeh...

fint väder idag, inte sant? (OBS! SANT!)



2009-03-17 @ 12:43:20
Postat av: Anonym

cphora!!!!!!

varför svarar du inte på min fråga för?!

2009-03-17 @ 18:00:52
URL: http://linneaphonehome.blogspot.com
Postat av: Anonym

lugna sig tant!

2009-03-17 @ 18:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0