Fyfan för livet

Just idag hatar jag min situation. Just idag vill jag bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet. Vill vakna upp på fredag, som tidigast. 
Hela alltet är deprimerande. Ska jobba hela veckan. Vet precis hur det kommer se ut. Kommer hinna träffa P, Astrid och förhoppningsvis Lisa någon dag. Tänker idag att jag ska träna imorgonbitti, men vet att jag kommer banga på grund av huvudvärk och halsont. Kommer äta mycket och onyttigt fast jag bestämt mig för motsatsen. När fredagen gör sitt intåg kommer jag vara alldeles för trött för att gå ut, men gör det ändå, för vänsämjans skull. Bakfylla på lördag. Kommer äta en jävla massa onyttigt fastän jag egentligen inte vill. Kommer spendera dagen hemma i sängen. Söndagen likadan minus bakfyllan. Sen - Måndag igen och allt börjar om på precis samma sätt.


Skjut mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0