Frühling

Vi drack första ölen på bryggan igår. Starköl dessutom. Nu har vi slutat med folle, på riktigt. I och med detta kan vi hälsa våren välkommen. Även om den här våren med största sannolikhet kommer bli den tråkigaste hittills i mitt 20-åriga liv,  så är det ju åtminstone vår. Man ska inte klaga. Det är som att fylla år på en söndag ungefär. Det kanske inte är så jävla kul, men man blir iallafall äldre. Och så får man tårta. Gött.

Apropå födelsedagar. Jag fyller år om två månader och tre dagar. Någon som tänker fira med mig?
Det är en fredag! Och jag bjuder kanske på lite öl. Från bolaget*.


* När man har fyllt 20 (eller going on 20) säger man inte systemet längre. Det är bolaget som gäller. Förstå det. Annars gör ni bort er. Själv har jag sagt bolaget i ett år tillbaka. Pinsamt. Fast åt andra hållet istället. Så om det finns några 90or eller 91or som läser det här. Börja inte säga bolaget för tidigt, håll er till systemet. Don't rush it, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0