Freaky

Konstig morgonkonversation:

Pappa - Vad heter han grabben i Simpsons?
Jag - Bart?
Papppa - Mm...men det är väl gubben? Vad heter lill-grabben?
Jag - Ja, men det är Bart. Gubben heter Homer..
Pappa . Ja, just det...(Börjar mumla för sig själv) Bart..Lisa..och...Vad heter mamman då?
Jag - Marge..
Pappa - MART?!
Jag - Nej..Marge!
Pappa - MARK?!
Jag - Nej...Marge!
Pappa - ah...(bokstaverar för sig själv: M A R G)

Jag vet inte vad som är roligast. Att han ens frågar om Simpsons, att han tror att en kvinna skulle heta Mark eller hans stavning på Marge. Jag vet inte alls. Men konstigt iallafall.


Kommentarer
Postat av: lizoor

hahaha alltså jag dör. på ett bra sätt vill säga :) när ses vi egentligen? det är krogsöndag ikväll, häng på! puss

2009-03-29 @ 15:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0