En bekännelse

Har en sak att bekänna. Jag tycker egentligen att Sex and the city är ganska tråkigt. Visst filmen var bra. Kärlek, sex och hallelujah-moments. Och visst några avsnitt då och då är helt okej att fördriva tiden med. Men oftast när jag ska kolla på det orkar jag bara hålla ut halva avsnittet, sen tycker jag att det blir tråkigt, plastigt och tjatigt. Jag skäms lite för det här. Har liksom gillat den där stereotypen av att alla tjejer gillar Sex and the city och choklad. Så. Nu var det här utrett iallafall.


- Carro, Astrid, Gabi och P, hoppas att ni inte utesluter mig efter det här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

BITCHURA

2009-03-04 @ 21:12:49
URL: http://linneaphonehome.blogspot.com
Postat av: asse

one day you're in. the next day - you're out.



auf wiedersehen

2009-03-05 @ 08:58:03
Postat av: gabi

men amanda......

2009-03-06 @ 13:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0