Dirty sexy money är astråkigt alltså finns jag

Jobbade mitt ass off ikväll. Är så trött nu att jag inte ens orkar dricka vatten fastän jag är sjukligt törstig. När jag är trött blir jag sentimental och orolig. Därför blir jag ledsen när jag tänker på att P flyttar till London på lördag. Och så blir jag orolig över min huvudvärk som aldrig släpper. Och orolig för min konstanta trötthet.

Och så är jag lite orolig för min framtid. Ska jag börja plugga igen? Jobba kvar på ackis? Flytta till Norge? Börja hora? Så många val, så lite tid.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar hor-alternativet. jag har hört att det finns mycket pengar i den branschen.

2009-03-12 @ 10:39:09
URL: http://linneaphonehome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0