Dance with somebody

Jag har ingenting att göra vid datorn längre. Har tröttnat på¨bloggar, tröttnat på bilddagboken. Vore magstarkt att säga att jag har tröttnat på Facebook, men det är tröttsamt att ingen skriver till mig, det kan jag erkänna. Och inte händer det något på mailen heller. Inte ett lite ynka svar på mina jobbansökningar. Jag blir matt, helt enkelt.

Det är då man tackar för Spotify. Ja, herrejävlar vilken bra grej. Speciellt för mig som hatar Youtube i smyg lite lätt. Har aldrig riktigt gillar det. Känns smådumt och krångligt.  Så nu ska jag spotifya till klockan sju. För då ska jag iväg på 20-årsmiddag och äta mig mätt. Ska fasta tills dess. Det är så man gör, vet ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0