Alex Schulman

Jag älskar Alex Schulman. Jag kan inte sluta avguda honom. Allt han medverkar i vill jag se. Har precis avverkat både Grillad och Babel. 1000apor är det bästa jag vet. Och egentligen så vet jag inte varför jag gillar honom så mycket. Jag vet bara att han är genialisk. Han skriver förjävla bra samtidigt som han har den humor som man vill ha, men som man egentligen aldrig kan få. Ni vet, säga små bra saker på de perfekt ställena. Jag kan inte förstå hur man kan hata honom. Så fort han skriver någonting elakt om någon så reagerar jag tvärtom. Även om jag inte ens vet vem personen i fråga är, så bestämmer jag mig för att börja hata denne. Bara för att Alex Schulman gör det. Det är en konstig fascination det här. Inte så att jag har ett crush på honom eller så. Jag vill bara vara som honom. Precis så.



Mannen som gav fulsnygg ett ansikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0