80

Jag har bara ett avsnitt kvar av How I met your mother nu. Genomgår en smärre livskris. Funderar på om det finns någon annan serie jag kan ladda hem. Men vet att det inte kommer finnas någon som är lika bra. Tiden är förbi. Så nu funderar jag på att börja läsa den där Flyga drake. Känns som att man ska läsa den. Alla som är något har läst Flyga drake. Så det är bara att köra. Full fart framåt, och resten vet ni.


Och förresten. Tre anledningar till att den här dagen inte bör gå till historien.
1. Ställde klockan på 08.00 för att gå och gymma. Men huvudvärk och förkylning satte stopp för det. Kunde dock inte somna om sen.
2. Det är snöstorm.
3. Jag ska jobba. Jag ska alltså tvingas gå ut i det här helvetesjävlapissvädret.

- De kallar mig positiv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

amber, you are legen.... wait for it.... wait for it.... DARY!!!!!!!!

2009-03-10 @ 19:51:28
URL: http://linneaphonehome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0