31

Idag har jag haft elektroder i pannan som mätt mina spänningar. Självklart var jag sjukt spänd. Nu ska jag försöka slappna av. Kommer aldrig gå. Men Rom byggdes ju som bekant inte på en dag. Så kanske slipper huvudvärken till 2015.

Jag önskar att jag orkade skriva något mer men jag är så jävla trött. Tror jag ska lägga mig och kolla på House. JUST DET P! Jag skiter i vad du säger. House House House!
Men först ska jag kolla på nyheterna. Det kunde man inte tro va? Men Jarl Alfredius har faktiskt dött. Och då måste man hålla lite koll. Jag tyckte om honom. Han var tvåa på min nyhetsankartopplista*, först kommer så klart Rickard Palm. Men ändå.


* Det bästa med svenska är nog ändå att man kan bygga vilka ord man vill. Nyhetsankartopplista är  ju ett sjukt användbart ord. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0