Överflödig dag

Det värsta som finns är att ha två söndagar i en och samma helg. Igår var den söndagen som vi behövde. Man kunde halvsova framför tvn vid åtta och sedan däcka vid elva. Idag hade jag tänkt gå upp vid nio och gå ut och gå. Vaknade i panik vid elva och insåg att jag hade stängt av alarmet i sömnen. Gjorde ingen ansträngning för att tagga mig själv på promenaden. Nu sitter jag här tre timmar senare. Fortfarande i pyjamas, fortfarande i tron om att jag är bakfull och borde ta igen mig. Jag behöver inte den här dagen. Inte alls faktiskt.



Midsommar. Gillar bilden. Kontrastrik, om inte annat.

Kommentarer
Postat av: P

blir fett sugen på vaniljglass med chokladsås

2009-06-26 @ 08:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0