När plikten kallar

Kvarteret Skatan börjar om fem minuter så vi får göra det här kort och koncist.
Idag har jag fixat nytt id-kort och därmed blivit 400 kronor fattigare, därefter köpt en väska på rea och är därmed ytterligare 200 kronor fattigare. Sen köpte jag med mig en sallad till jobbet och blev 65 kronor fattigare. Jobbade till tjugo över åtta.
Imorgon börjar jag 07.30, slutar klockan två*. Sen hittar ni mig på gymmet. Till kvällen blir det pizza med papsen.

Livet leker!

* Visst är det irriterande när folk växlar mellan att skriva tal i siffror och i skrift? Jag hatar det. Förlåt mig, men två minuter kvar och jag måste hinna bädda iordning min säng.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0