Lite passiva aggressioner

Just nu känner jag mig väldigt harmonisk. Har tränat och ätit nästan två portioner stuvade makaroner och köttbullar. En av mina favoriträtter, för den oinvigde. Trots denna envisa harmoni är det något som gnager. Funderar på det här med smilegubbar. Visst, jag köper att man vill göra en glad smiley för att betona att man är glad över något eller menar väl med något. Typ så. Men vad är grejen med lipgubbar? Och blinkgubbar? Jag erkänner att det är lite pretto och så 1999 att klaga på det här. Men jag orkar snart inte mer. Folk över femton år borde inte använda sig av det. Och mest för min egen skull. Jag mår verkligen uppriktigt dåligt när någon gör :P-gubbar till mig. Förut var det främst på Msn, men nu. Överallt, närsomhelst. De vill mig något ont. Jag vet det.
Så sluta ba. Låt mig slippa.

För att ni ska förstå obehaget i det:


Just nu känner jag mig väldigt harmonisk :D Har tränat och ätit nästan två portioner stuvade makaroner och köttbullar :P En av mina favoriträtter, för den oinvigde. Trots denna envisa harmoni är det något som gnager :( Funderar på det här med smilegubbar :P Visst, jag köper att man vill göra en glad smiley för att betona att man är glad över något eller menar väl med något. Typ så :P Men vad är grejen med lipgubbar? Och blinkgubbar? Jag erkänner att det är lite pretto och så 1999 att klaga på det här :P Men jag orkar snart inte mer ( Folk över femton år borde inte använda sig av det :P Och mest för min egen skull :P Jag mår verkligen uppriktigt dåligt när någon gör :P-gubbar till mig. Förut var det främst på Msn, men nu. Överallt, närsomhelst. De vill mig något ont :PJag vet det. Så sluta ba. Låt mig slippa :P

SER NI VAD JAG SER? Jag hoppas det. De äter upp mig inifrån och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0