Jobbigt då

Mitt bloggläsande har nu nått sin kulmen. Så fort jag missar att läsa på morgonen eller kvällen innan jag går och lägger mig blir det så fruktansvärt mycket att ta igen. Efter att ha läst hälften så orkar jag inte läsa längre. Blir ledsen när jag ser att någon har författat ett långt långt inlägg. Som jag annars skulle ha älskat, så klart. Nu tittar jag bara på bilderna. Önskar att de skulle överdriva lite extra med styckeindelningen för att få det att inte se så fasligt ansträngande ut.
Det är jobbigt det här. Måste hitta en bra lösning. Och att skära ner på antalet bloggar är inte ens ett alternativ. Har redan varslat bort Mini, Mogis, Viktor Barth-Kron, Katrin och Elin Kling. Nu får det fan vara nog.


Saknar dom. Varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0