Filosofen

Någonting säger mig att jag inte borde se femte Gilmore girls-avsnittet för dagen. Att jag borde gå och lägga mig. Kanske försöka läsa ut Flyga Drake. Något lite bättre. Jag gillar inte ens Gilmore girls mycket. Det är bara något visst med att ladda ner alla säsonger av en serie och sedan plöja igenom avsnitten kväll efter kväll. Varje gång klockan närmar sig 01 tänker jag att jag borde sova. Att jag faktiskt ska upp klockan nio och borde sova de där åtta timmarna som sägs vara så bra. Men så klämmer jag in ett till avsnitt bara för tillfredsställelsen skull.
Så, jag kör nog på tre till avsnitt ikväll. Först måste jag försöka resa mig härifrån in i badrummet för att ta bort smink och såntdär. Bara det att jag har fått en gammal hoodie av pappa och den är så jävla tung. Det är som att bära på tre extra kilon. Men man känner sig åtminstone smal när man tar av den. Och det är alltid något.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0