Esse non videre

Känns bra när Utorrent säger att det kommer ta tre år innan mina Gilmore girls-säsonger är nedladdade. Frågan är om jag ens har kvar den här datorn om tre år. Om man ens kommer ha möjlighet att ladda ner saker om tre år. Stasi kommer vaka över oss. Staten kommer bestämma vad vi ska titta på för serier. Det kommer bli Kobra och Allsång. Det vet jag.

Fast ganska bra att den ändrade sig till fem dagar nu. Slipper jag grubbla så mycket.

Nu ska jag sy ihop mina strumpbyxor. En fattig kvinnas väg till framgång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du kommit på "esse non videre"? i sånna fall tell me. ses vi imorrn eller? "stuk" kl 12? eller scthuuuuuuk kl 12 på natten? haha, nej men hej, /astrid

2009-06-15 @ 20:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0