Comhem*

Kom på en sak som borde ha placerats längst upp på "Jag hatar-listan".
Jag hatar när mitt internet inte fungerar. Jag avskyr det. Jag blir så sur på fuckingjävlacomhem, som jag brukar kalla dem. Faktum är att de tre senaste kvällarna har det bestämt sig för att inte fungera. Funkar någorlunda fram till sex-tiden. Sen tar det stopp. Det vill sig liksom inte. Och det konstiga är att jag kan vara inne på Msn och Spotify (oftast) men själva surfandet fungerar inte alls. Och nu kanske ni tror att jag är dum och har ställt in Firefox på nedkopplat läge eller något sådant. Men nej nej, så är det inte. Jag kan ju faktiskt komma in på fejan ibland också. Tar ungefär fem minuter att få upp startsidan, sen loggar man in, det tar ytterligare fem minuter. Och ungefär där tar det stopp. Allting hänger sig och då vill jag inget annat än att hänga mig. Gillar den där ordvitsen. Lite obskyr liksom. Eller?

Men ja. Alltså. Comhem är det jag hatar mest. Men snart ska vi byta till fiber här. Blir väl ungefär i samma veva som jag flyttar hemifrån och måste ha Comhem igen. It's a curse.



* Tur att jag har så jävla få läsare. Annars hade det här bara satt detta företag i rampljuset. Och det vill vi ju inte. Aldrig.


Kommentarer
Postat av: m

det är inte bara fejjan som är segast i världen då? mitt facebook är i alla fall segast i världen och med comhem vill jag bara hänga mig.

2009-06-01 @ 17:51:42
URL: http://cityvoicess.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0