Bland annat

Mamma och pappa kollar på film. Ljudet är så högt att det dundrar i väggarna. Jag vet inte om de vill kompensera för det faktum att de tittar på film så väldigt sällan, men högt är det iallafall. Jag lägger inte ner energin på att lyssna på musik, vet att de ändå kommer överrösta mig. Och så kollar de på någon svensk gammal "rulle". Med Ruben Salamander. Det säger väl allt om filmens ålder. Han slutade väl göra film för tio år sen? Minns att jag älskade honom i Cluedo. En redig karl tänkte jag, tio år gammal sådär. Jag var klarsynt redan då.

Nu ska jag gå och lägga mig. Är mörbultad efter en kväll på jobbet. En dag till som denna och jag bryter ihop.
Jag är överkvalificerad för mitt yrke. Jag orkar inte inte tänka längre. Töntigt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0