Blablabla

Min nedladdning står än så länge bara på 12,9%. Trots att jag började ladda ner i förrgår. Så jävla segt. Det är egentligen sju säsonger, men har valt att bara ladda ner de tre sista, eftersom jag redan har sett de andra. Det förargliga i detta är att jag började ladda ner de här 7 säsongerna för ett par veckor sen. Men hela tiden gick det fortare att ladda hem en säsong i taget. Så nu när jag var framme vid säsong 5 var jag så jävla dum att jag avbröt den här nedladdningen. Och det fanns ingen säsong 5 att ladda hem. Förutom på italienska. Gilmore girls heter för övrigt una mamma per amica på italienska. Känns inte alls taggat.

Så nu får jag stå mitt kast. Jag slår vad om att det kommer ta tre år ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0