Att överanalysera en liten incident

Just det. Idag var andra gången inom en månad som jag tog ut 1000 kronor istället för 100.
Väldigt väldigt frustrerande. Speciellt när man är rädd för kontanter. Jag hatar dem. Inte för att jag har någon nördig bacillskräck eller så, utan mest för att de är så lätt att göra av med.

Och till det konstiga hör att jag precis efteråt, med mina 1000 kronor i plånboken, går in på Hemköp och betalar med kortet. Astrid frågade mig varför jag inte gjorde ett försök till att börja göra av med kontanterna. Jag hade inte svaret. Men jag antar att det hade med freudiansk rädsla att göra. Typ.

Kommentarer
Postat av: P

jag blir nervös av att bara läsa det här. vet inte varför, men konstigt nervös bara.

2009-06-26 @ 08:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0