10.12

Fan vad jag blir trött på folk som klagar på att bo i Sverige. Drar till med saker som "jag hör inte hemma här", "det här landet är för litet. Liksom shit, svenskar tror liksom att Stockholm är stort." etc etc. Jag blir så jävla trött. FLYTTA DÅ! Det är väl inte så jävla svårt. Det är ju lika mycket finanskris över hela världen som här, så det lär väl vara ungefär likadant överallt. Det är bara att dra. Själv gillar jag att bo i här. Skulle önska lite fler varma månader och lite kortare vinter. Eller kanske ingen vinter överhuvudtaget förresten. Och om jag fortsätter att icke-källsortera och tvätta en klänning åt gången så kanske denna önskan blir verklighet snart.
Så jag sitter här och trivs när termometern visar på 10 grader, den trettonde juni.



Har väldigt svårt för folk som hyllar sitt eget land. Så jag vill bara klargöra att detta inte är en hyllning överhuvdtaget. Jag gillar att bo här helt enkelt. (Tycker att det verkar läskigt att flytta.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0